середу, 15 січня 2014 р.

Модуль №  9

    Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки:  як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні , яка роль диференційного навчання, які   існують концепціїї   для опису різних навчальних особливостей учнів, які вирізняють учнів за:
- різними домінуючими типами сприйняття ( візуальний, аудіальний та кінестетичний тип);
- домінуючою лівою/ правою півкулями мозку;
- різними когнітивними стилями множинного інтелекту.
  Задоволення потреб усіх учнів требує ретельної підготовки та планування навчальної теми, знань про психологічні та вікові особливості учнів для забеспечення деференціації навчання та планування тем.  Самоспрямованість у навчання- це навички учнів, котрі можуть ставити власні цілі, планувати свою власну навчальну траєкторію, планувати,  реалізувати та оцінювати свою діяльність з реалізації власних навчальних цілей,  володіти навичками 21 століття.

Немає коментарів:

Дописати коментар